0Kent u de behoeften van uw klanten, clienten, patienten? Weet u of wat u biedt ook is wat uw doelgroep echt wil, waarin u het verschil kunt maken? Goede communicatie met uw doelgroep betekent dat u 2/3 van de tijd luistert en 1/3 van de tijd praat. Dit wordt nog al eens omgedraaid.

Graag inspireer ik u, houd ik uw organisatie een spiegel voor en geef ik u en uw collega’s inzichten in de winst die luisteren kan opleveren voor de organisatie. JoConnect laat u de relatie tussen geëngageerd luisteren, vertrouwen, innovatie, inzicht, motivatie en resultaten ervaren tijdens inspiratiesessies, trainingen, workshops, spreekbeurten en brainstormbijeenkomsten.

“Als je echt luistert naar je doelgroep is sneller en beter duidelijk wat er in een organisatie, proces of dienst zou kunnen veranderen.”

Wilt u meer weten of heeft u vragen? Ik hoor het graag.

E: Corine Jansen

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s